Naše rešitve anketnih vprašalnikov

ali kako do kakovostnega anketnega vprašalnika

Zakaj vam ponujamo pomoč pri pripravi vprašalnika?

Kako lahko vaš vprašalnik pripravite kot pravi strokovnjak?

Kako lahko vaš vprašalnik pripravite kot pravi strokovnjak?

Ker želimo spremeniti miselnost, da je priprava vprašalnika enostavna. Da to lahko enostavno naredite kar sami, interno. Ker želimo opozoriti, da je vprašalnik prave kakovosti strokovno delo. Ker želimo, da je vsak vprašalnik narejen pravilno, dobro, strokovno. Tako kot mora biti. Ker želimo, da bomo lahko ob vsakem vprašalniku ostalih brez pripomb. Predvsem pa vas želimo opomniti, da četudi v vašem podjetju nimate strokovnjaka na področju metodologije in priprave anketnih vprašalnikov, je vaš vprašalnik lahko pripravljen profesionalno.

V kakovost vašega vprašalnika ne boste več dvomili.

Poskrbeli bomo, da bodo vaši respondenti razumeli in interpretirali vprašanja in odgovore enako kot vi. Kako? Enostavno. Vi nam pošljete vaš vprašalnik. Mi ga bomo na osnovi kriterijev kakovosti vprašalnika ocenili. Na osnovi te ocene vam bomo predlagali, kako naprej. Torej, če bo vaš vprašalnik ocenjen kakovostno, vam bomo dali zeleno luč za zbiranje podatkov. In vi boste tudi za vaše bodoče vprašalnike prepričani, da jih znate oblikovati kot strokovnjaki. Tudi v primeru, da vaš vprašalnik ne bo kakovosten, imamo pripravljeno rešitev za vas.

Z oceno kakovosti vprašalnika torej nimate česa izgubiti. Veliko pa lahko izgubite s slabim vprašalnikom. Naj vas še enkrat spomnimo na formulo: slab merski instrument = nekakovostni podatki = nekakovostni rezultati. In ko ste enkrat pri nekakovostnih rezultatih, takrat je prepozno za reševanje kakovosti vprašalnika.

Vaš vprašalnik bo strokovno izboljšan.

Ste v vašem podjetju pripravili vprašalnik? Z njim niste popolnoma zadovoljni? Ali pa smo ga mi ocenili kot ne dovolj kakovostnega za zbiranje podatkov? V takšni situaciji vam predlagamo, da nam zaupate vaš vprašalnik v izboljšanje. Kaj to pomeni? Vaš vprašalnik bomo izboljšali na vseh področjih, kjer bo to potrebno.

  • Bodisi na področju strukture,
  • bodisi na področju oblike.
  • Najverjetneje pa bodo potrebne izboljšave na področju metodologije.

Naj ob tem opomnimo, da se pri izboljševanju vprašalnika ne posega v njegovo vsebino, ampak gre za odpravljanje pomanjkljivosti vprašalnika, ki jih strokovnjaki kaj hitro opazimo. Velikokrat je izid izboljšave vprašalnika tudi kakovosten vprašalnik. Naj pa vas opozorimo, da o izboljšavi vprašalnika govorimo toliko časa, dokler izboljšave ne presegajo 50 % sprememb vprašalnika. In potem?

Izdelali vam bomo kakovosten anketni vprašalnik.

Ste pripravili osnutek vaših vprašanj? Ali pa ste že pripravili vprašalnik, a nimate dobrega občutka? Potem imamo za vas rešitev na dlani. Mi vam bomo izdelali anketni vprašalnik. Strokoven in kakovosten. Pri tem bomo v začetni fazi potrebovali tudi nekaj vaše pomoči. Npr. vprašali vas bomo po vaši ciljni skupini in vaših raziskovalnih ciljih. Povedali nam boste nekaj o vašem podjetju in poslovnem problemu. Nato pa bomo lahko začeli z oblikovanjem vašega vprašalnika. In rezultat našega dela bo pozitiven za vas. Imeli boste vprašalnik, ki bo ustrezal vsem kriterijem kakovosti anketnega vprašalnika. Z njim boste zbrali zanesljive in veljavne podatke. Prepričani smo, da boste tako zlahka takoj pozabili na vse vaše težave z vprašalnikom?

Sodelujte z nami pri zbiranju podatkov na spletu.

So vaši respondendti dosegljivi na spletu?

So vaši respondendti dosegljivi na spletu?

Je vaša ciljna skupina dosegljiva na spletu? Želite podatke zbirati preko spleta, a v podjetju nimate lastne aplikacije za spletno anketiranje? V široki ponudbi aplikacij pa ne veste, katero izbrati? Potem vam predlagamo, da skrbi z objavo vašega vprašalnika na spletu prepustite kar nam.

  • Poskrbeli bomo za lepo obliko vprašalnika,
  • za avtomatsko pošiljanje vabil vaši bazi respondentov,
  • za njihovo anonimnost,
  • obenem pa bomo spremljali odzivnost,
  • po potrebi tudi razporejanje po kvotah
  • in vas o tem tudi obveščali.

Ko boste z zbiranjem podatkov dosegli želeni vzorec, bomo podatke za vas tudi izvozili v vam berljivi obliki. Bi si želeli še kaj več? Sporočite, lahko se dogovorimo.

Poskrbeli bomo za kakovosten telefonski stik z vašimi respondenti.

Klicni center Odmev

Telefonsko anketiranje izvajamo s Klicnim centrom Odmev.

Je vaša ciljna skupina najlažje dosegljiva po telefonu ali mobilnem telefonu? Vaši zaposleni pa nimajo časa vrteti telefonskih številk in vračati klicev ob različnih terminih? Potem vam predlagamo, da telefonsko anketiranje in komuniciranje z vašimi (potencialnimi) strankami prepustite kar nam.

  • Poskrbeli bomo za kakovostno telefonsko anketiranje (CATI),
  • s strokovno usposobljenim, prijaznim in odgovornim kadrom.
  • Spremljali bomo odzivnost,
  • po potrebi tudi razporejanje po kvotah
  • in vas o vsem redno obveščali.

Ko bomo z zbiranjem podatkov dosegli želeni vzorec, bomo podatke pripravili v vam berljivi obliki. V kolikor potrebujete še kaj več sporočite, lahko se dogovorimo.

Kako do rešitve vašega anketnega vprašalnika?

Prepričani smo, da vam ni vseeno, s kakšnim vprašalnikom boste posegali respondentom v njihov prosti čas. Verjamemo, da želite z vašim kakovostnim vprašalnikom prispevati k izboljšanju splošne kakovosti vprašalnikov pri nas. Želite torej, da rešimo tudi vaš vprašalnik?

Naročite storitev BenVPRAŠALNIK še danes in vaše težave z vprašalnikom bodo rešene že jutri.