Težave pri samostojni izvedbi trženjske raziskave

ali seveda znamo raziskavo izvesti sami

Bomo raziskavo izvedli sami ali bomo rajši najeli strokovnjaka?

Bomo raziskavo izvedli sami ali bomo rajši najeli strokovnjaka?

Trženjske raziskave so eno izmed orodij za izboljšanje prodaje in posledično poslovnega uspeha podjetja. Vi veste, kakšne koristi vam prinašajo trženjske raziskave. In verjamete, da vam rezultati raziskav lahko pomagajo pri reševanju vašega poslovnega problema. Zato seveda izvajate trženjske in tržne raziskave. In prepričani ste, da raziskavo izvedete hitreje in ugodneje samostojno, kot če bi to za vas naredil zunanji izvajalec. Sedaj pa imamo vprašanje za vas. Kako zelo pa ste prepričani, da je vaša raziskava izvedena tudi na enaki kakovostni in strokovni ravni?

Se sprašujete, če ste res dobro opredelili cilj vaše raziskave?

Strokovnjaki velikokrat slišimo negativne kritike glede raziskav, češ da niso pomembne, saj sploh ne dajejo uporabnih rezultatov. Prepričani smo, da je takšen komentar prišel kdaj na uho tudi vam. Seveda pa gre tu za jasen primer slabo opredeljenega cilja raziskave. Raziskava je bila izvedena, podatki zbrani, a niso povedali nič (novega) ali pa premalo pomagali pri reševanju poslovnega problema. Razlog pa se skriva prav v tem, da pred raziskavo ni bilo dobro opredeljeno, na kakšna vprašanja mora odgovoriti.

Naš nasvet? Preden začnete z izvajanjem trženjske ali tržne raziskave si odgovorite na ključno vprašanje za uporabnost vaše raziskave, in sicer: »Kaj želimo z raziskavo izvedeti?« Če ne veste, kako poiskati pravi odgovor na to vprašanje, pokličite nas. V pripravo raziskave raje vključite zunanjega svetovalca, kot da boste izvedli raziskavo, ki ne bo odgovorila na vaše vprašanje.

Je vaš kader res ustrezno strokovno podkovan za izvedbo kakovostne raziskave?

Razumemo, da v podjetju želite raziskave izvajati samostojno. Iz različnih razlogov. Pri tem pa vas želimo opomniti, da pomislite tudi na strokovnost in kakovost vaše raziskave. Pomislite, ali imajo zaposleni dovolj znanja za samostojno izvajanje trženjske raziskave? Ima vaš kader dovolj znanja na področju raziskovanja, statistike in načinih zbiranja podatkov? Če v to niste popolnoma prepričani, potem v izvedbo raziskave raje vključite zunanjega svetovalca. Tako boste raziskavo še vedno izvajali samostojno, a bo nad njeno izvedbo stalno bedel strokovnjak. Vaš kader bo torej imel mentorja, od katerega bo pridobival vsa potrebna strokovna znanja za samostojno izvajanje trženjskih ali tržnih raziskav v prihodnje. Dobra popotnica za prihodnost, kaj menite?

Raziskave niste uspeli izvesti tako hitro, kot ste predvidevali?

So stroški vaše raziskave kar naraščali?

So stroški vaše raziskave kar naraščali?

V podjetjih obstaja miselnost, da samostojno lahko raziskavo izvedete hitreje, kot če le-to za vas izvede zunanji izvajalec. Mar komunikacija med vašim kadrom in zunanjim izvajalcem vzame toliko/preveč časa? Strokovnjaki na področju trženjskih raziskav se namreč s tem ukvarjamo vsakodnevno. Imamo pravo znanje in bogate izkušnje. Znamo postaviti prava vprašanja. Zato smo prepričani, da v sodelovanju z vami lahko hitreje ustrezno pripravimo in izvedemo celotno raziskavo, kot to lahko naredijo vaši zaposleni, ki se s tem ukvarjajo enkrat letno. Če raziskave niste uspeli izvesti v predvidenem roku, je za to seveda lahko več razlogov. Največkrat je za zamudo pri raziskavi kriva faza zbiranja podatkov. Če v prihodnje želite raziskavo resnično izvesti v zastavljenem terminskem planu predlagamo, da v vašo izvedbo vključite zunanjega svetovalca. Ta bo odkril, kateri problemi vplivajo na počasnejši potek raziskave. Potem pa vam bo svetoval, kako prihodnjič trženjsko ali tržno raziskavo izvedite bolj učinkovito.

Izvedba raziskave ni bila tako cenovno ugodna, kot ste pričakovali?

Razumemo, da želite s samostojno izvedbo raziskave prihraniti. Želimo vas zgolj opomniti, da z nizkimi stroški izvedena raziskava še ni vaš dobiček. Če raziskava ni izvedena strokovno in kakovostno, tudi rezultati ne bodo zanesljivi. Pri reševanju vašega poslovnega problema pa seveda potrebujete res zanesljive podatke, kajne? Zato pred samostojno izvedbo trženjske raziskave razmislite, ali ste ustrezno strokovno podkovani za dosego tega cilja? Če niste prepričani v izvedbo raziskave, raje vključite zunanjega svetovalca, ki bo poskrbel za kakovost in zanesljivost vaše raziskave. Tako boste mogoče v denarju prihranili nekoliko manj, a v kakovosti raziskave boste na ta račun pridobili veliko več.

Želite nekoga, ki bo bdel nad strokovnostjo in kakovostjo vaše raziskave?

Vas skrbi, da vam bomo ponudili zgolj nekaj nasvetov, nato pa boste prepuščeni samemu sebi? Pri nas prejmete celoten paket uslug in naše svetovanje vam bo na voljo tekom celotne raziskave. Vključite nas v vaše izvajanje trženjske ali tržne raziskave in poskrbeli bomo, da bodo tudi vse vaše bodoče raziskave izvedene učinkovito, strokovno in kakovostno.

Naročite storitev BenSVETOVALEC še danes in začnite z reševanjem vaših raziskovalnih težav že jutri.